کتاب‌های منتشر شده > ارتباطات و رسانه
گفتارهایی در روزنامه نگاری شهروندی

گفتارهایی در روزنامه نگاری شهروندی

کتاب حاضر بر آن است تا ادبیاتی جامع از روزنامه نگاری شهروندی برای آگاهی از ریشه ها و پیشینه ها و شناخت چیستی ها و چرایی های آن به دست دهد.
  • نویسنده:        آلن استورات
  • مترجم :         محمود سلطان آبادی-امید جهانشاهی
  • نوبت چاپ:      اول
  • سال چاپ:      1393
  • شمارگان:       500 نسخه
  • قیمت:            18000 تومان
روش تحقیق کیفی در علوم ارتباطات

روش تحقیق کیفی در علوم ارتباطات

سخنی به گزاف نیست اگر بگو ییم انسا نها همچون ماهیانی هستند که در دریای ارتباطات به دنیا می آیند، شکل میگیرند، و زندگی خود را به سر می برند. بی ارتباطات،شاید انسان، هرگز «انسان » به معنایی که میشناسیم، نمیتوانست بوده باشد.
  • نویسنده:    تامس آر لیندلف،برایان سی تیلور
  • نوبت چاپ:  دوم 
  • سال چاپ:  1392
  • شمارگان:   1000نسخه
  • قیمت:       20000تومان
نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی(چاپ سوم)

نظریه های رسانه؛ اندیشه های رایج و دیدگاه های انتقادی(چاپ سوم)

در این کتاب، نگارنده تلاش کرده است مجموعه نظریه‌های رسانه را به گونه‌ای دسته‌بندی کند تا خواننده بتواند درکی منطقی و نظام‌مند از رویکردهای نظری در این قلمرو داشته باشد.
  • نویسنده:       سید محمد مهدی‌زاده
  • نوبت چاپ:      سوم
  • سال چاپ:      1392
  • شمارگان:      1000 نسخه
  • قیمت:           15000 تومان
تاریخ اجتماعی رسانه ها؛ از گوتنبرگ تا اینترنت

تاریخ اجتماعی رسانه ها؛ از گوتنبرگ تا اینترنت

کتاب «تاریخ اجتماعی رسانه‌ها؛ از گوتنبرگ تا اینترنت» نوشته ایسا بریگز و پیتر بِرک و ترجمه دکتر حسن نمک‌دوست تهرانی توسط انتشارات همشهری منتشر شد.
  • نویسندگان: ایسا بریگز و پیتر برک - مترجم: دکتر حسن نمک‌دوست تهرانی
  • نوبت چاپ: اول  1391
  • شمارگان: 1500 نسخه
  • قیمت: 15000 تومان
  • ناشر: انتشارات همشهری
تبلیغات و اقناع

تبلیغات و اقناع

در «تبلیغات و اقناع» تمام ایده‌های مهم و کلاسیک آمده است، با مثال‌هایی فراوان برای درک هر چه بهتر آنها. دانشجویان و علاقه‌مندان به ارتباطات، تبلیغات، علوم‌سیاسی و گرافیک مخاطبان اصلی این اثر هستند. شما پس از خواندن «تبلیغات و اقناع» به نقش تأثیرگذار تبلیغات در جهان امروز و زندگی خود پی خواهید برد.
  • نویسندگان: گارث جاوت، ویکتوریا اٌدانل
  • مترجم: حسین افخمی
  • نوبت چاپ: اول 1390
  • شمارگان: 1500 نسخه
  • قیمت: 10000 تومان
  • ناشر: انتشارات همشهری
بازی‌های رایانه‌ای

بازی‌های رایانه‌ای

کتاب «بازی‌های رایانه‌ای؛ مجموعه مقاله» حاصل نشستی است که مرکز تحقیقات و مطالعات همشهری با همکاری گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به منظور مشارکت در سازماندهی فعالیت‌های جاری در عرصه نقد و تفسیر بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای برگزار کرده است.
  • مجموعه مقاله
  • نوبت چاپ: اول  1388
  • شمارگان: 1100 نسخه
  • قیمت: 2500 تومان
  • ناشر: انتشارات همشهری
روزنامه‌نگاری ایران؛ درس‌های تجربه

روزنامه‌نگاری ایران؛ درس‌های تجربه

این کتاب مجموعه‌ای از گفت‌گو با بزرگان و پیشکسوتان عرصه روزنامه‌نگاری است که به منظور آشنایی مخاطبان نوجوان - وحتی بزرگسال - با ویژگی‌های حرفه روزنامه‌نگاری در نشریه دوچرخه مؤسسه همشهری منتشر شده است.
  • نویسنده: راجر کارترایت
  • مترجم: احمد هرمزی
  • نوبت چاپ: اول  1388
  • شمارگان: 2200 نسخه
  • قیمت: 2000 تومان
  • ناشر: انتشارات همشهری
  • نویسنده:     پدرام الوندی
  • نوبت چاپ:    اول
  • سال چاپ:    1388
  • شمارگان:     1000 نسخه
  • قیمت:          1200 تومان
  • ناشر:           انتشارات همشهری
  • نویسنده: جوانا فاوکس، جان هیتچینس، آلیسون تیکر
  • مترجم: مهرداد ملایی
  • نوبت چاپ: اول  1389
  • شمارگان: 1500 نسخه
  • قیمت: 2200 تومان
  • ناشر: انتشارات همشهری
  • گردآوری و ترجمه:   محمدامین خرمی
  • نوبت چاپ:              دوم
  • سال چاپ:              1389
  • شمارگان:               1000 نسخه
  • قیمت:                    1500 تومان
  • ناشر:                      انتشارات همشهری
تعداد کل: 17
Designed and Developed by DORHOST

استفاده از کلیه مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.